Vores anbefalinger

DA | EN

Vores anbefalinger

Vi har samlet vores anbefalede digitale værktøjer nedenfor.

SMART SHOPPING KAMPAGNER



Smart Shopping-kampagner bringer den nyeste AI teknologi med automatisering og machine learning til Google Shopping.


Med Smart Shopping-kampagner er meget af den budadministration ikke længere påkrævet. Maskinindlæring gør jobbet for dig.


Se videoen for flere detaljer

GMAIL SPONSORED PROMOTIONS


GSP er en unik type annoncer, der vises i din Gmail-indbakke. GSP-annoncer er lavet af to elementer: en teaserannonce og en annonce, der udvides, når du klikker på teaseren.


Teaseren har en tekstoverskrift bestående af 25 tegn og en brødtekst bestående af 100 tegn (navnet på din virksomhed og et 50X50-billede vises også i denne teaser).


Gmail Sponsored Promotions

Du kan nå dine potentielle kunder uden en e-mail-liste. Med Gmail-sponsorerede annoncer har du mulighed for at målrette dine ønskede målgrupper baseret på de domæner, hvorfra de modtager e-mails. Hvis dit produkt eller din tjeneste passer godt sammen med en anden virksomheds tilbud, kan du målrette bruger, der modtager e-mails fra det pågældende firma.

For eksempel, hvis du er et rejse- eller feriebookingselskab, kan du målrette de bruger, som har modtaget en e-mail fra nogle flyselskaber. Du kan endda målrette dine annoncer mod konkurrerende domæner.


Ved hjælp af dette annonceformat målretter du ikke kun folk, der har besøgt dine konkurrenters website. Du kan også målrette bruger, der eksplicit har givet disse konkurrenter tilladelse til at sende dem e-mails.